foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

 

 

Uprzejmie informujemy, że posiłki na stołówce szkolnej obsługiwane są przez firmę „Baszta A.Kulińska, G.Kuliński”. Zapisy na wyżywienie dla dzieci przedszkolnych i uczniów szkoły podstawowej prowadzone są bezpośrednio u najemcy. Prosimy o pobranie poniżej odpowiedniego druku umowy oraz po jego wypełnieniu złożenie bezpośrednio u wykonawcy usług (stołówka „Okienko” ul. Świdnicka 20a przy hali widowiskowo-sportowej).

Telefon kontaktowy do wykonawcy: 602 680 302

 

Od bieżącego roku szkolnego wprowadzony został system INSO, w którym rodzice

po zalogowaniu się przez dane otrzymane przy podpisaniu umowy,

zgłaszają nieobecności dzieci (dzień wcześniej do godziny 20.00).

Ponadto otrzymują informację o wymaganej należności i mogą bezpośrednio z aplikacji

uiszczać opłaty (automatycznie są przekierowywani do wskazanego banku).

Informacje o jadłospisie oraz inne o pracy firmy Baszta dostępne są również

na społecznościowej stronie FACEBOOK pt. OKIENKO.

Wydawanie posiłków:

 

oddziały przedszkolne oraz klasy I – stołówka w budynku A

klasy II-VIII – stołówka w budynku FG (hala sportowo-widowiskowa), w godz.: 11.30-14.00

Dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz klas I-III doprowadzane są na posiłki przez pracowników obsługi szkolnej.

Płatności regulować należy zgodnie z umową podpisaną bezpośrednio z wykonawcą usług.

 

 

umowa przedszkole   plik odt

umowa szkoła podstawowa   plik odt

 

 

W przypadku jednorazowego posiłku istnieje możliwość zamówienia. Należy to zrobić z jednodniowym wyprzedzeniem.

 

 

Proszę zapoznać się ze zmianami w planie lekcji poszczególnych klas.

Zmiana planu lekcji obowiązuje od 21 marca 2022r.

Klasy 1_3

Klasy 4_8

 

Nastąpiła zmiana planu lekcji. W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zmianami.

Nowy plan obowiązuje od 28 lutego 2021r i dotyczy tylko klas 4_8.

Plan lekcji. 

 

 

Plan lekcji od 14 lutego 2022 r

 

Klasy 1-3 pdf

Klasy 4-8 pdf

wersja excel

 

 

 

 

Zmiana planu lekcji obowiązuje od 17 stycznia 2022 r.

Plan klas 1-3

Plan klas 4-8


 

 

 

 

Plan lekcji obowiązuje od 13 września 2021r.

 

Klasy 1-3 wersja excel wersja pdf

 

Klasy 4-8 wersja excel wersja pdf

Drodzy rodzice!

Rozpoczynamy rekrutację do klasy 1 na rok szkolny 2021/2022

Prosimy o wybór i uzupełnienie właściwych dokumentów.

Uzupełnione dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub składać w sekretariacie szkoły ( budynek D).

- karta zgłoszenia do świetlicy  2021/2022 pdf   doc

- wniosek rekrutacyjny 2021/2022  pdf  doc

- zgłoszenie rekrutacyjne  2021/2022    pdf   doc  

zarządzenie Burmistrza    

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2022/2023, do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Sobótka.

Wypełnione wnioski o przyjęcie dziecka 

do Przedszkola nr 2 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym

im. Janusza Korczaka w Sobótce 

można składać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub w sekretariacie szkoły w budynku D

od 21 lutego 2022r. w godzinach pracy sekretariatu.

 Dokumenty do zapoznania:

Zarządzenie 7.2022 - Harmonogram rekrutacji do szkół i przedszkoli

Kryteria - rekrutacja do przedszkoli 2022-2023

 

Klauzula informacyjna dla rekrutacji dziecka do oddziału przedszkolnego pdf   doc

Oświadczenie_dotyczące_rodziny_wielodzietnej    pdf    doc

Oświadczenie_o_samotnym_wychowywaniu_dziecka     pdf    doc

Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola oddział zerowy    pdf    doc

Załącznik_Nr_1_do_Uchwały_Nr_XXXI   pdf   doc

Załącznik_Nr_2_do_Uchwały_Nr_XXXI   pdf   doc

Załącznik_Nr_3_do_Uchwały_Nr_XXXI_1   pdf   doc

Załącznik_Nr_4_do_Uchwały_Nr_XXXI    pdf   doc

Załącznik_Nr_5_do_Uchwały_Nr_XXXI   pdf   doc

 

 

 

 

 

ZACHĘCAMY DO WPŁAT NA FUNDUSZ RADY RODZICÓW.
TEGOROCZNA SKŁADKA NIE ULEGŁA ZMIANIE I  WYNOSI 30 ZŁ.
PŁACIMY ZA KAŻDE DZIECKO W SZKOLE.
WPŁAT NALEŻY DOKONYWAĆ U SKARBNIKÓW KLASOWYCH LUB BEZPOŚREDNIO NA KONTO:
49 9574 1015 2003 0200 0552 0001
W TYTULE WPISUJEMY IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA ORAZ KLASĘ.
PŁATNOŚĆ DO KOŃCA PAŹDZIERNIKA.
 
Prezydium Rady Rodziców

karta zgłoszenia dziecka na świetlicę doc  

wniosek o przyjecie do klasy...  doc   pdf

wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej   doc   pdf

oświadczenie religia/etyka/wdż   pdf 

wniosek o duplikat karty rowerowej  doc

wniosek o duplikat legitymacji   doc 

wniosek o z zwolnienie z WF   doc  

wniosek o wydanie zaświadczenia   doc  

wniosek o duplikat świadectwa    doc  

wniosek o wydanie  opinii o uczniu   doc  

Nasza szkoła bierze udział w projekcie Centrum Mistrzostwa Informatycznego. 

Celem projektu jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej, tj. osób prowadzących zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania informatyczne, a także aktywizacji młodzieży uzdolnionej informatycznie, pobudzania kreatywności oraz promowania współpracy zespołowej w ramach kół informatycznych.

W związku z przystąpieniem do projektu w naszej szkole działają dwa kółka informatyczne. Jedno dla klas starszych prowadzone przez Pana Wojciecha Zborowskiego oraz drugie dla klas młodszych prowadzone przez Panią Dorotę Piszczałkę.

Więcej o projekcie 

 

 

ROK SZKOLNY 2018/19

 

   

GODZINY PRACY

PEDAGOGA SZKOLNEGO SP klasy 0 - 3

mgr IWONA WIŚNIEWSKA

 

poniedziałek 7:30 – 9.00, 9:45 - 12:45

wtorek 7:30 - 11:45, 13:15 - 13:45

środa 8:30 – 11.45, 13:30 - 15:45

czwartek 8:30 – 11:45 

piątek 8:30 – 12:45

 

GODZINY PRACY

PEDAGOGA SZKOLNEGO SP klasy 4 - 6

mgr MAŁGORZATA NOWAK

 

poniedziałek 11:00 – 13:45

(w tym 12:55-13:40 terapia pedagogiczna) 

wtorek     8:00 –12:55

środa 8:00   – 14:30

(w tym 11:50-12:35 terapia pedagogiczna)

czwartek 10:55 – 13.45 

(w tym 12:55-13:40 terapia pedagogiczna)

piątek 8:00 - 12:55

 

 

 

GODZINY PRACY

PEDAGOGA SZKOLNEGO klasy 7 i 8 oraz 3 klasa gimnazjum

mgr MAŁGORZATA MAKUCH-MIELCARSKA


 poniedziałek 8:00 – 15:00

wtorek 8:00 – 14:30

(w tym 11:50-13:40 terapia pedagogiczna)

środa 8:00 - 15:00

czwartek 8:00 – 13.45

(w tym 12:00-12:45 terapia pedagogiczna)

piątek 10:30 - 14:30

  

Drodzy Uczniowie!

Pożegnaliśmy czas wakacyjnych przygód. Wspólnie przywitaliśmy rok szkolny 2018/2019. Z ogromną radością będę Wam towarzyszyła w każdym tygodniu zajęć lekcyjnych. Pokładam nadzieję, że będą to dni sukcesów, uśmiechu i wspólnego pokonywania trudności.

Jestem Waszym pedagogiem szkolnym. Jako nauczyciel będę drogowskazem norm i zasad społecznych. Opiekując się Wami wysłucham, pocieszę, doradzę. W roli wychowawcy będę konsekwentna i wymagająca. Zapukajcie do moich drzwi, kiedy zapragniecie podzielić się ze mną swoją radością lub ukoić łzy smutku.

Szanowni Rodzice!

Nasz dorosły świat jest ścieżką wyzwań i odpowiedzialności – za siebie, za nasze Dzieci. Każdego dnia podejmujemy decyzje, które mają bezpośredni wpływ na życie całej naszej rodziny. W naszych dłoniach spoczywa los młodego człowieka, który bacznie obserwuje otaczający go świat.

Jestem Państwa pedagogiem szkolnym. Wysłucham historii, którą mi opowiecie. Wskażę możliwości rozwiązania problemu. Wspólnie z Państwem będę oczekiwała pomyślnego zakończenia trudności. Zapukajcie do moich drzwi, kiedy pojawi się nieoczekiwana przeszkoda. W wyniku wzajemnej współpracy będziemy oczekiwali na pomyślne zakończenie.

Kilka słów na temat kar i konsekwencjach

pedagog kara

 

ROK SZKOLNY 2018/2019

 

 Terapia w gabinecie zamiejscowym PZ PPP

Sobótka ul. Św. Jakuba 3 tel. 71 316 27 75

www

  

LOGOPEDA

mgr HALINA POKS

 

Poniedziałek: 8:00-11:00

Wtorek: 13:00-18:00

Środa: 14:00-18:00

Czwartek: 13:00-19:00

Piątek: 8:00-10:00

 

Dziennik elektroniczny

BIP

platforma edukacyjna

zegar

Dzwonki

0. 7:10 - 7:55

1. 8:00 - 8:45

2. 8:55 - 9:40

3. 9:50 - 10:35

4. 10:45 - 11:30

5. 11:50 - 12:35

6. 12:55 - 13:40

7. 13:45 - 14:30